Can I help you? Write it me! // místo pro Tvoji reklamu

Březen 2008

Zítra je apríííl xD

31. března 2008 v 19:41 | Werča |  Důležité i nedůležité kecy
Ano 1. 4. 2008 o5 apríl!!
Takže nezapomeňte si vystřelit z přátel a hlavně, pokud jste školou povinní stejně jako my, z učitelů. Jedině zítra by vás za to nemuseli zabít! :-D
Tchus bush Werča


Gangsta Love

31. března 2008 v 16:09 | Werča |  Texty písní (EN)
Stand out
Something about the way you do it
So bottle it up that way you lose it fall out
Big sound, dreamin' you up I'm feeling so erratic
You're holding me down, I'm set to automatic
So loud

Bridge
Soul apple in every bite
Whenever you rubbin' dubbin'
Pineapple he's playing all night
he's the one, he's the one baby

Chorus
Day after day my MC
Putting the rest to shame
Cos he'll be giving it gangster love
Giving it gangster love
Day after day my MC
Gotta give up the name
Coz he'll be giving me gangster
Giving me gangster love
Spaced out
Ready to take the seed of your intention
Theres more than one thing
That I forgot to mention
No doubt, Turn round
Been checking you out
And watching you undo it
Been pickin' it up
And love the way you throw it all down

Bridge
Chorus

You got me spaced out, wiped out
Gotta let me beathe
Coz I'm a gotta keep the peace
You got me spaced out wiped out
Gotta let me breathe
Coz I'm a gangster gangster gangster gangster love

Chorus to fade

Let me sleep

31. března 2008 v 16:08 | Werča |  Texty písní (EN)
Ooh
Baby

Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh

Shadows on the wall
Forming outlines of your face
I reach out to touch you
Through time and through space

In my dreams I'm always with you

So let me sleep
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
In my dreams I'm with you
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
I'll always be with you

Oh oh
Ohh
Baby

I dream that your here with me
Lying by my side
This wont last forever
Let's catch the sands of time

I don't want ever to end

So let me sleep
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
In my dreams I'm with you
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
I'll always be with you

Let me sleep
Let me sleep
Let me sleep
Just let me sleep

Oh yeah

So let me sleep (oh)
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
In my dreams I'm with you
Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh Ooo-oo-ooh
I'll always be with you

Let me sleep for a while let me dream of your smile
In my dreams I'm with you
Let me sleep for a while let me dream of your smile
I'll always be with you

[Repeat until fade]

Who Do You Think You Are?

31. března 2008 v 16:03 | Werča |  Texty písní (EN)
We've been living a lie
We're not what we seem to be
And we've had enough of being fooled
Now we wanna be free

Sure we be living a dream (somebody else's)
And now we wanna live on
But we gotta leave this game behind
And know who we really are

Don't let anyone take over your life (no no no)
Don't give up your dreams and you'll be alright (no no)
They think they can control you but they should've told you
When you're a clone, you know you're never alone

Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me
Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me

Who do you think you are
Who do you think you are

We're ready for change
And we just wanna come out
And it's up to you and me now boy
Why are we waiting around

Feels like we're caught in a trance (somebody else's)
Maybe it's all in the mind
But we've gotta find a way to leave all of this trouble behind

Don't let anyone take over your life (no no no)
Don't give up your dreams and you'll be alright (no no)
They think they can control you but they should've told you
When you're a clone, you know you're never alone

Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me
Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me

Just gotta get
Just gotta get back
Just gotta get
Just gotta get back on track

Just gotta get
Just gotta get back
Just gotta get
Just gotta get back on track

Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me
Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me

Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me
Who
Who do you think you are
Do you know for sure
Now tell me

Alive

31. března 2008 v 16:02 | Werča |  Texty písní (EN)
Yeah, c'mon!

We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
The music, the music, the music

I still remember it was day number one
We hit the ground and then we started to run
Now we're connected and I won't turn around
Cause you set me free, put my soul at ease

I just can't stop the feeling (stop the feeling)
What you give is what I'm needing (what I'm needing)
I just won't stop believing
On and on it's only just begun (it's only just begun)

I feel so (so) alive (alive)
Make it last forever
Everyday (day) is fine (is fine)
Whenever we're together (together)
I'm so (so) alive (alive)
Loving every minute
Underneath the sky there's a heaven for you and I
I feel so alive

Day number two and there's a difference in me
We're getting closer baby spiritually
I got this feeling it was just meant to be
There's an energy between you and me yeah

I just can't stop the feeling (stop the feeling)
What you give is what I'm needing (what I'm needing)
I just won't stop believing
On and on it's only just begun (it's only just begun)

I feel so (so) alive (alive)
Make it last forever
Everyday (day) is fine (is fine)
Whenever we're together (whenever we're together)
I'm so alive
Loving every minute
Underneath the sky there's a heaven for you and I

We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
The music, the music, the music

Like a waterfall coming down on me
I can't go back 'cos I'm in too deep
You make me see those things that I never seen
You know the remedy, it's obvious to me

I feel so (so) alive (alive)
Make it last forever
Everyday (day) is fine (is fine)
Whenever we're together (whenever we're together)
I'm so alive
Loving every minute
Underneath the sky there's a heaven for you

I feel so (so) alive (alive)
Make it last forever
Everyday (day) is fine (is fine)
Whenever we're together (whenever we're together)
I'm so alive
Loving every minute
Underneath the sky there's a heaven for you and I

We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
We're lovin' every beat of the music
The music, the music, the music...

You

31. března 2008 v 16:02 | Werča |  Texty písní (EN)
You are all I need to get me through (get me through now baby)
Like a fallin' star I fell for you (I fell for you)

Sweet anticipation
Is giving me the butterflies
And my heartbeat's racin'
'Cause lovin' you is beautiful
And you're so irresistible

So don't stop (don't stop)
What you're doin', baby
So good (so good)
And it drives me crazy
One touch, I'm in heaven, yeah
'Cause lovin' you's so beautiful baby,'cause

You are all I need to get me through (to get me through now)
Like a fallin' star I fell for you (I fell for you now)
You have taught me how to love
An angel sent from high above
And now I know that all I need is you

'Cause I need you
And you need me
And we'll always be forever

I thought I knew what love was
I always ended up in tears (ended up in tears)
It's just the way my world was
Until you walked into my life
It's something that I just can't hide

Real love (real love)
Has come our way
And I know (I know)
That it's here to stay
And it feels
Like never before
'Cause lovin' you's so beautiful baby, 'cause

You are all I need to get me through (to get me through now)
Like a fallin' star I fell for you (I fell for you now)
You have taught me how to love
An angel sent from high above
And now I know that all I need is you

'Cause I need you
And you need me
And we'll always stay together
'Cause I need you
And you need me
And we'll always be forever

You're my inspiration
my world just seems a brighter place
I just wanna tell you (tell me)
I've never ever felt this way
I never thought I'd see the day

Real love (real love)
Has come our way
And I know (I know)
That it's here to stay
And it feels
Like never before
'Cause lovin' you's so beautiful baby, 'cause

You are all I need to get me through (to get me through now)
Like a fallin' star I fell for you (I fell for you)
You have taught me how to love
An angel sent from high above
And now I know that all I need is

You are all I need to get me through (get me through now baby)
Like a fallin' star I fell for you (I fell for you)
You have taught me how to love
An angel sent from high above
And now I know that all I need is you

(repeat to fade)

You're My Number One

31. března 2008 v 16:00 | Werča |  Texty písní (EN)
What is love, 'cos baby I don't know
I got a funny feeling in my heart
If this is love, it feels like butterflies
So tell me baby is this how it starts

I know I've never felt like this before
You're like a drug you got me wanting more
I've got to let you know
I've got to let you know

You're - you're my number one
I'd do anything for you
Catch the rain from the sky
Even hold back the tide for you, baby
You're - you're my number one
With you I know I belong
I put the radio on and its always playing our song

Tell me what, what I have gotta do
'Cos I wanna lay a claim on you
To make you mine, for now and for all time
So tell me baby what I gotta do, yeah

I know I've never felt like this before
You're like a drug you got me wanting more
I've got to let you know
I've got to let you know

You're - you're my number one (my number one)
I'd do anything for you
Catch the rain from the sky
Even hold back the tide for you, baby
You're - you're my number one (my number one)
With you I know I belong
I put the radio on and its always playing our song, yeah

There ain't nothing I won't do
I'd walk on water just to be with you

Baby

You're (you are you are) - you're my number one (you're my number one)
I'd do anything for you
Catch the rain from the sky
Even hold back the tide for you, baby
You're (you are you are) - you're my number one (you're my number one)
With you I know I belong
I put the radio on and its always playing our song

You're (you are you are) - you're my number one (you're my number one)
I'd do anything for you
Catch the rain from the sky
Even hold back the tide for you, baby
You're (you are you are) - you're my number one (you're my number one)
With you I know I belong
I put the radio on and its always playing our song

(repeat to fade)


Everything

31. března 2008 v 15:20 | Verča |  → M2M
It's been nine days, eight hours, 40 minutes since you called
I've been so crazy I'm just about taking our picture off the wall
It's been three months over hundred days since you held my hand
And I miss you in a thousand ways, will I ever see you again?

How did it change so fast?
I won't give you to the past
I really thought it'd last

All that we had was so unbeleiveable
Now that it's gone it's just inconceivable
Still in my dreams you are so damn beautiful
How could it be that you ruined my
Everything, everything, everything

Everything, everything, everything

It seems like everywhere, everyone's in love
So, where are you?
And I remember you couldn't get enough
You felt it too, or didn't you?

How did it change so fast?
I won't give you to the past
I really thought it'd last

All that we had was so unbeleiveable
Now that it's gone it's just inconceivable
Still in my dreams you are so damn beautiful
How could it be that you ruined my
Everything, everything, everything

All that we had was so unbeleiveable
Now that it's gone it's just inconceivable
Still in my dreams you are so damn beautiful
How could it be that you ruined my
Everything, everything, everything

Everything, everything, everything
Everything, everything, everything

Ooh, hooh
You're really my everything, everything, everything
Everything, everything, everything

Everything, everything, everything
Everything, everything, everything
Everything, everything, everything
Everything, everything, everything

It's been nine days, eight hours, forty minutes, ten seconds
three months and a hundred days
And I miss you in a thousand ways
Will I ever see you again?

Jack

31. března 2008 v 15:20 | Werča |  ♥ Johnny Depp

Pane Deppe...x)

29. března 2008 v 18:46 | Werča |  ♥ Johnny Depp

Party

29. března 2008 v 18:44 | Werča |  Me to you

S citátem

29. března 2008 v 18:43 | Werča |  Me to you

Citát (29.3.08)

29. března 2008 v 14:00 | Werča |  Citáty, Motta
Chceš realizovat své sny?? Probud se!

Diplomek od SB**

29. března 2008 v 12:58 | Werča |  My & soutěže
kují kují :-***

Zdrhej!

28. března 2008 v 15:42 | Werča |  ♥ Johnny Depp
utééééč! x)

Wally

28. března 2008 v 15:41 | Werča |  ♥ Johnny Depp

Johnny..?!?

28. března 2008 v 15:39 | Werča |  ♥ Johnny Depp
mno kdybych ho potkala někde na ulici, a k tomu ještě večer... no to bych se z něj asi po*.... strachy... :-D xD

Všichni za jedno

28. března 2008 v 15:36 | Werča |  S club 7 - Galerie
jooo! 4ever!